close

 

IMGP2745.JPG 

今天是阿橙生日,橙,nicole,olive,penny & me一齊去左天娛頂樓打機!

對於呢個星期俾老鼠搞到神經衰弱,冇覺好訓嘅我來講,打老鼠呢個GAME實在系至正啊!

可惜第一關打完老鼠,之後就唔可以再繼續打老鼠,我唯有過完關之後又重新玩一次,一次又一次,

樂不此彼,因為見到自己一錘一錘打爆一只又一只老鼠,雖然系虛幻嘅電子遊戲,但真系可以發泄到我呢個星期嘅恐懼同壓力!!!

好開心啊!玩呢個GAME玩到贏左支汽水!哈哈哈!!

夜晚我地就去左四海一家食飯!好開心啊,我最愛嘅“蒲飛”~

狂食魚生,蠔同扇貝~好正啊!!太開心啦!

雖然系減肥期間,但好朋友生日,偶爾大吃一餐也是OK的啦~~

今日真系好HAPPY啊!祝阿橙生日快樂呀~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    piglet29 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()